Haruko Azumi Is Missing (2016)

12400
Share
Copy the link

(သတိပေးချက်။ ။ ဒီအညွှန်းက ပွဲရှာတာ၊ မီးမွှေးတာမဟုတ်ပါဘူး။ အဲဒါကြောင့် တချို့ဓာတ်မတည့်တဲ့သူတွေ ကျော်သွားနိုင်အောင် သတိပေးချက်ရေးပေးတာပါ။ ဒီဇာတ်ကားက မဟာပုရိသဝါဒလက်ကိုင်ထားသူများ၊ ရှေးရိုးစွဲသူများ၊ လိင်ပိုင်းဆိုင်ရာ အယူသီးတတ်ကြသူများ၊ အသက်မပြည့်သေးသူများ၊ အသက်ပြည့်သော်လည်း စိတ်ဓာတ်မပြည့်သေးသူများ၊ လိင်ခွဲခြားဆက်ဆံတတ်သူများ၊ စကားလုံးအသုံးအနှုန်းနှင့်ပတ်သက်၍ ထိရှလွယ်သူများ၊ လူသားအမြင်နဲ့သာမကြည့်တတ်ဘဲ လူ့အသိုင်းအဝိုင်းအမြင်ကိုသာ လက်ကိုင်ထားတတ်ကြသူများ လုံးဝ(လုံးဝ) ကြည့်ရှုရန် မသင့်တော်သောကြောင့် အထက်ဖော်ပြပါ ပုဂ္ဂိုလ်များ ဇာတ်ကားကိုရော အညွှန်းကိုပါ လက်ရှောင်ပေးကြပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါတယ်ဗျာ။)

တံခွန်မရှိတဲ့ ရထားက မတင့်တယ်ဘူးတဲ့ ရထားမရှိတဲ့ တံခွန်ကကျတော့ ဘာဖြစ်လို့ သုံးစားမရတော့တာ ဖြစ်သွားရတာလဲ။Haruko Azumi ပျောက်ဆုံးနေပါတယ်။ အသက် ၃၀ ပြည့်ခါနီး အိမ်ထောင်မရှိသေးတဲ့ မိန်းကလေးတစ်ယောက်။

သူငယ်ချင်းဆိုတာလည်း မရှိသလောက်ပဲ။ မိသားစုမှာရော သူ့ရဲ့နေရာက ဂျပန်အမျိုးသမီးတစ်ယောက် အနေနဲ့ သိပ်ပြီး အရေးပါလှတာမဟုတ်ဘူး။ အိမ်သာသုံးစက္ကူကုန်နေတဲ့အချိန် သွားဝယ်ပေးဖို့လောက်ပဲ အရေးပါတဲ့ မိသားစုဝင်တစ်ယောက်။

သူချစ်နေတဲ့သူဆိုတာကလည်း သူဆိုတာ လိင်ပိုင်းဆိုင်ရာ လိုအင်ဆန္ဒကို ဖြည့်ပေးဖို့အတွက် အရုပ်တစ်ရုပ်ထက် ပိုပြီးဘာမှခံစားချက်မရှိဘူး။ တစ်နေ့မှာ သူ အိမ်သာသုံးစက္ကူ ဝယ်ဖို့ သွားရင်း ပျောက်ဆုံးသွားပါတယ်။

သူပျောက်ဆုံးတဲ့ အချိန်က အဲဒီအချိန်မှလား။ ဒါမှမဟုတ်…..Haruko မပျောက်ဆုံးခင် အချိန်မှာ ညဖက်တစ်ယောက်တည်း လမ်းလျှောက်သွားနေတဲ့ အမျိုးသားတွေကို ကျောင်းသူ ၆ယောက် ၇ ယောက်လောက်ပါတဲ့ အမျိုးသမီးဂိုဏ်းတစ်ခုက ရိုက်နှက်မှုတွေဖြစ်ပွားနေပါတယ်။

သူတို့တွေဘာလို့ ဒီလိုလုပ်နေရတာလဲ။ အဲဒီကျောင်းသူအဖွဲ့ရဲ့ ခေါင်းဆောင်ရဲ့ ပြောစကားအရကတော့ လက်စားချေတာပါတဲ့။ သူတို့တွေ ဘာကိုလက်စားချေကြတာလဲ။ သေချာတာကတော့ အဲဒီကျောင်းသူကောင်မလေးတွေရဲ့ ဓာတ်ပုံနဲ့ နာမည်တွေပါနေတဲ့ လူပျောက်ကြော်ငြာတွေ တစ်နေရာရာမှာ ရှိနေကြတယ်ဆိုတာပါပဲ။

Haruko ပျောက်ဆုံးသွားတဲ့ နောက်မှာ သူ့အတွက် လူပျောက်ကြော်ငြာတွေ နံရံတွေမှာ ကပ်ထားပါတယ်။ ဒီလူပျောက်ကြော်ငြာတွေကို ဘယ်သူတွေကြည့်ကြလဲ။ ကြည့်မိတဲ့သူတွေအများကြီးရှိပါလိမ့်မယ်။ ဒါပေမဲ့ မြင်တဲ့သူတွေရောရှိကြပါရဲ့လား။

ဒါကို မြင်မိတဲ့ Graffiti သဘောကျတဲ့ လူငယ်တစ်ယောက်နဲ့ Graffiti အနုပညာရှင်တစ်ယောက်ဖြစ်လာမယ့် လူငယ်တစ်ယောက်က အဲဒီ လူပျောက်ကြော်ငြာကို Graffiti အဖြစ်ဖန်တီးပြီး Haruko Azumi ရဲ့ လူပျောက်ကြော်ငြာကို သူတို့ရဲ့ အမှတ်အသား Graffiti တစ်ခုအနေနဲ့ ရေးဆွဲခဲ့ကြပါတယ်။

သူတို့ရဲ့ အဖွဲ့ကို နောက်ထပ် ဝင်ရောက်လာသူတစ်ယောက်ကတော့ သူတို့ရဲ့ သူငယ်ချင်း ဖြစ်သူ Aina ဆိုတဲ့ ကောင်မလေးတစ်ယောက်ပါပဲ။ သူတို့သုံးယောက် အဖွဲ့စတင်ဖွဲ့စည်းဖြစ်ရတဲ့ အဓိကအကြောင်းက သူ့ကြောင့်ဆိုရင်လည်း မမှားပါဘူး။

အဖွဲ့ရဲ့လိုအပ်ချက်ကို ဖြည့်စည်းပေးနေတဲ့သူလည်းဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ တခြားအဖွဲ့ဝင် နှစ်ယောက်ရဲ့ အမြင်ကတော့ သူကသူတို့နှစ်ယောက်အတွက် ဖျော်ဖြေမှုကို ပေးဖို့အတွက်ပဲ အသုံးဝင်တဲ့ အဖွဲ့ဝင်တစ်ယောက်လို့ပဲ မြင်တာပါ။

အကြောင်းတစ်ခုကြောင့် သူတို့အဖွဲ့ကွဲသွားခဲ့ပြီးတဲ့နောက် သူတို့ရဲ့ Haruko Azumi ပျောက်ဆုံးနေတယ်ဆိုတဲ့ Graffiti က အောင်မြင်မှုရလာတဲ့ အချိန်မှာတော့ သူတို့အဖွဲ့မှာ Aina ဆိုတဲ့ ကောင်မလေးရဲ့ နေရာက ပျောက်ဆုံးသွားပါပြီ။

နောက်ထပ် လူပျောက်ကြော်ငြာတစ်ခုမှာ Aina ဆိုတဲ့ နာမည်နဲ့ သူ့ရဲ့ပုံပါတဲ့ Graffiti လေးတစ်ခု ထပ်ပြီး တိုးလာနိုင်မလားဆိုတာတော့ ကိုယ်တိုင်ပဲ ဇာတ်ကားကို ကြည့်ပြီး စဉ်းစားကြည့်လိုက်ပါ။ဂျပန်နိုင်ငံဆိုတာ အမျိုးသားတွေ ကြီးစိုးတဲ့နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံပါ။

အမျိုးသမီးတွေက အမြဲတမ်း တစ်ဆင့်နိမ့်လိင်(Second Sex ကိုပြောချင်တာပါ။ ကျွန်တော် အသုံးအနှုန်းမှားတာဖြစ်နိုင်ပါတယ်) အဖြစ် ရာစုနှစ်ပေါင်းများစွာ သတ်မှတ်ခံထားရတဲ့ နိုင်ငံတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

(ယနေ့ခေတ် ဂျပန်နိုင်ငံအကြောင်းကို ပြောခြင်းမဟုတ်ဘဲ ဇာတ်ကားထဲမှာ ဖော်ပြထားတဲ့ ဂျပန်နိုင်ငံအကြောင်းကိုပဲ ပြောတာကို သတိချပ်စေလိုပါတယ်။) အမျိုးသားတွေရတဲ့ လစာနဲ့ အမျိုးသမီးတွေရတဲ့ လစာက ၁၀ ဆလောက်ကွာပါတယ်။

အလုပ်ခွင်က မိန်းကလေးတွေဆိုတာ ပုံမှန်အလုပ်အပါအဝင် အောက်ခြေသိမ်းအလုပ်အားလုံးလုပ်ဖို့အတွက် နဲ့ အမျိုးသားဝန်ထမ်းတွေအတွက် အပန်းဖြေစရာတစ်ခုပါ။ လုပ်ငန်းခွင်အတွင်း လိင်ပိုင်းဆိုင်ရာနှောင့်ယှက်မှု ဆိုတာက နေ့စဉ်ကြုံနေကြ မထူးဆန်းတဲ့ အဖြစ်အပျက်တစ်ခုပါပဲ။

ဒါပေမဲ့ အဲဒါကို သည်းမခံနိုင်ရင် လုပ်စရာ တစ်ခုပဲရှိပါတယ်။ အလုပ်ထွက်တာပါ။ အမျိုးသမီးတစ်ယောက်ရဲ့ အဝတ်အစား အတိုင်းအရှည်က နိုင်ငံတော်အဆင့် အရေးတယူ စောင့်ကြည့်စရာကိစ္စတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ ပညာသင်ခွင့်ရပေမဲ့ ပညာကို အပြည့်အဝအသုံးချနိုင်ဖို့ အခွင့်အရေးမရှိပါဘူး။

ပညာဘယ်လောက်ပဲတော်တော် မိန်းကလေးတစ်ယောက်ဖြစ်နေတဲ့အတွက် လုပ်အားနဲ့လစာ အချိုးမမျှသလို ပညာရှင်အဖြစ် အသတ်မှတ်မခံရဘဲ အမြဲတမ်း အလှဆင်ပစ္စည်းတစ်ခုသာသာ လုပ်သားတစ်ယောက်အဖြစ် သတ်မှတ်ခံရတတ်ပါတယ်။

အမျိုးသမီးတစ်ယောက်ရဲ့ အမြင့်ဆုံးရည်မှန်းချက်ဆိုတာ လင်ကောင်းသားကောင်းရဖို့ဆိုတာကလွဲရင် ဘာမှမျှော်လင့်စရာမရှိပါဘူး။ အသက်အရွယ်တစ်ခုရောက်နေပြီး အိမ်ထောင်မကျသေးတာက အမျိုးသမီးတစ်ယောက်အတွက်ကျရှုံးမှုလို့ ပြောလို့ရပါတယ်။

မိန်းမတစ်ယောက်ရဲ့ ဘဝဟာ ယောက်ျားယူဖို့ကလွဲရင် ဒါမှမဟုတ် ယောက်ျားတွေကို ဖျော်ဖြေဖို့အတွက်ကလွဲရင် ဘာမှအသုံးဝင်တာမရှိသလိုပါပဲ။ ဂျပန်ဇာတ်ကားတော်တော်မျာများမှာပါတတ်တဲ့ ဇာတ်ဝင်ခန်းတစ်ခုကို သတိထားမိကြမှာပါ။

ထမင်းဝိုင်းမှာ အမျိုးသမီးတွေက စားဖို့သောက်ဖို့ ဟင်းချက်ပြင်ဆင်ပြီး ထမင်းခူးခပ်ပေးချိန်မှာ ယောက်ျားဖြစ်သူက အရက်တစ်ခွက်သောက်ရင်းထိုင်စောင့်နေပါတယ်။ ပြီးရင် သူငယ်ပြန်နေတဲ့ ယောက်ျားရဲ့ အမေကို ချွေးမဖြစ်သူက စားဖို့အတွက်ခွံ့ကျွေးနေပြီး ကလေးအငယ်လေးတွေရှိရင် ထိန်းနေရတဲ့ ဇာတ်ဝင်ခန်းမျိုး ကျွန်တော်တော့ မကြာမကြာတွေ့တတ်ပါတယ်။

အဲဒါက ဂျပန်မိသားစုတစ်စုရဲ့ အခြေခံပုံစံကိုဖော်ကျူးနေသလိုပါပဲ။ အဖေက အပြင်မှာ အလုပ်လုပ် ကျန်တဲ့ အိမ်ထောင်မှုကိစ္စမိသားစုကိစ္စအား လုံးကို အမေက အကုန်လုပ်ရပါတယ်။ အမျိုးသားကဝင်ကူတယ်ဆိုတာ ဂျပန်မှာ ထုံးစံမရှိပါဘူး။ ရိုးရာကိုက အဲဒီလိုပါပဲ။

အိမ်ထောင်မကျသေးတဲ့ အမျိုးသမီးတစ်ယောက်အတွက် ဘဝ ရည်မှန်းချက်က အိမ်ထောင်ကျဖို့ ဖြစ်ပြီး အိမ်ထောင်ကျသွားပြီးတဲ့ အမျိုးသမီးတစ်ယောက်အတွက် ဘဝရည်မှန်းချက်ကတော့ အိမ်ထောင့်တာဝန်၊ မိသားစုတာဝန်တွေကို အကောင်းဆုံးထမ်းဆောင်ပေးဖို့နဲ့ ယောက်ျားဖြစ်သူကို ပြုစုဖို့အတွက်ပါပဲ။

ဒီနေရာမှာပဲ အမျိုးသမီးတွေရဲ့ တန်ဖိုးက ကုန်ဆုံးသွားပါပြီ။ တစ်နည်းအားဖြင့် အိမ်ထဲမှာပဲ ပိတ်မိနေပြီး အမျိုးသမီးတစ်ယောက် ပျောက်ဆုံးသွားပါပြီ။ဒီနေရာမှာ မိန်းကလေးတစ်ယောက်ရဲ့ အချစ်နဲ့ လိင်ကိစ္စ ဘယ်လိုဆက်စပ်နေတယ်ဆိုတဲ့ အကြောင်းကို ကျွန်တော် လေးစားပြီးချစ်ရတဲ့ ပွင့်လင်းတဲ့အတွေးအခေါ်ရှိတဲ့ သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ကို မေးဖူးတာလေးပြောပါရစေ။

မိန်းကလေးတွေက လိင်ကိစ္စကို ဘာလို့ ထိန်းချုပ်တတ်ကြတာလဲပေါ့။ သူ့အဖြေက ပွင့်လင်းသလောက် ရိုးရှင်းပြီး ထိမိပါတယ်။ မိန်းကလေးအများစုကက မချစ်တဲ့သူနဲ့ မအိပ်တတ်ဘူးတဲ့။ ယောက်ျားလေးတစ်ယောက်က အချစ်မပါဘဲ ဘယ်သူနဲ့ဖြစ်ဖြစ် အိပ်လို့ရပေမဲ့ မိန်းကလေးတွေကတော့ ချစ်တဲ့သူနဲ့ပဲ ဒီအခြေအနေကိုရောက်ချင်ကြတယ်တဲ့။

ဘာကြောင့်လဲဆိုတာပါ ထပ်ရှင်းပြပါတယ်။ “မိန်းကလေးတွေမှာလည်း ယောက်ျားလေးတွေလို သွေးသားဆန္ဒရှိတာပဲ။ လိုချင်တာပေါ့။ ဒါပေမဲ့ ယောက်ျားလေးတွေ ဘုန်းတန်ခိုးထွားတဲ့၊ မိန်းမအိန္ဒြေ ရွှေပေးလို့မရ ဆိုတဲ့ ပါကင်ပိတ်အရုပ်က တန်ဖိုးပိုကြီးတယ်ဆိုတဲ့ အမြင်ရှိတဲ့၊ အပျိုကိုမှ တန်ဖိုးထားလိုချင်ကြတဲ့ ယောက်ျားလေးအများစုရှိတဲ့၊

ယဉ်ကျေးမှု(သို့) ရိုးရာကို အလေးထားတတ်တဲ့၊ မိန်းကလေးတွေက တစ်ဆင့်နိမ့်လိင်လို့မြင်တတ်တဲ့(ရိုင်းရိုင်းပြောရရင် အခံဖက်ကချည်းပဲလို့မြင်တဲ့)၊ မိန်းကလေးတစ်ယောက်က လိင်ကိစ္စကို စတင်တောင်းဆိုလာရင် မကောင်းတဲ့ မိန်းကလေးတစ်ယောက်အဖြစ် သတ်မှတ်တတ်ကြတဲ့၊

လပ်မထပ်ခင် လိင်မှုကိစ္စပြုလုပ်မိရင် ရာဇဝတ်သားတစ်ယောက်လို၊ အနုအဝဲ၊ သိမ်ဖျင်းတဲ့သူတစ်ယောက်လိုသတ်မှတ်တတ်ကြတဲ့ အသိုင်းအဝိုင်းကြောင့်၊ လိင်ကိစ္စရဲ့နောက်ဆက်တွဲ ဖြစ်လာနိုင်တဲ့ အခြေအနေတွေကို အများဆုံး တာဝန်ယူရတတ်တာကြောင့်

(ယောက်ျားလေးဖက်က တာဝန်ယူသည်ဖြစ်စေ၊ မယူသည်ဖြစ်စေ ကိုယ်ဝန်လွယ်ရတဲ့ဒုက္ခ** ဖြစ်လာနိုင်တာကြောင့်) စတဲ့ အကြောင်းအရင်းတွေကြောင့်အပါအဝင် မိန်းကလေးတွေက လိင်ကိစ္စနဲ့ပတ်သက်ရင် ယောက်ျားလေးတွေထက် Emotional Connection(စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာဆက်သွယ်မှု) ပိုပြီးလိုအပ်လို့”ဆိုပြီး သူ ပြောပါတယ်။

ကျွန်တော်ကတော့ သူပြောတာတွေနဲ့ သဘောထားခြင်းတိုက်ဆိုင်ပေမဲ့ ဖတ်ရှု့သူတွေ သဘောတူတာ၊ မတူတာကတော့ လွတ်လပ်စွာ သဘောထားကွဲလွဲနိုင်ပါတယ်။ ဒီဇာတ်ကားထဲက မိန်းကလေးတွေရဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကို လိင်ကိစ္စနဲ့ ရောထွေးမမြင်ကြဖို့ ဒါလေးကို နည်းနည်းပြောချင်တာပါ။

မိန်းကလေးတွေလည်း သွေးသားဆန္ဒရှိပါတယ်။ လိင်ဆက်ဆံတတ်သလို ချစ်တတ်ပါတယ်။ မိန်းကလေးတစ်ယောက်ရဲ့ တန်ဖိုးက အပျိုစင်ဖြစ်ခြင်းမဖြစ်ခြင်းပေါ် မူတည်နေတာမဟုတ်သလို မိန်းကလေးတစ်ယောက်ရဲ့တန်ဖိုးက လူတစ်ယောက်ရဲ့ တန်ဖိုးထက် နည်းနည်းမှမလျော့ဘူးလို့ ကျွန်တော်တော့ အခိုင်အမာယုံကြည်ပါတယ်။

(** ဒီနေရာလေးကို နည်းနည်းထပ်ပြောချင်ပါတယ်။ ကိုယ်ဝန်လွယ်ရတဲ့ ကိစ္စမှာ အမျိုးသမီးတွေက မိခင်စိတ်ရှိလို့ ဒုက္ခလို့ မမြင်ကြဘူး မသတ်မှတ်ဘူးဆိုရင်လည်း တကယ်တန်း ပင်ပန်းဆင်းရဲတဲ့ ခံရတာကတော့ ငြင်းမရတဲ့ အချက်လို့မြင်ပါတယ်။ ဒါကို Biological Issuse ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာဖြစ်လို့ ဒီနေရာမှာ ထည့်ပြောစရာမလိုဘူးလို့ ထင်လို့လည်းရပါတယ်။)

Zawgyi

(သတိေပးခ်က္။ ။ ဒီအၫႊန္းက ပြဲရွာတာ၊ မီးေမႊးတာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ တခ်ိဳ႕ဓာတ္မတည့္တဲ့သူေတြ ေက်ာ္သြားႏိုင္ေအာင္ သတိေပးခ်က္ေရးေပးတာပါ။ ဒီဇာတ္ကားက မဟာပုရိသဝါဒလက္ကိုင္ထားသူမ်ား၊ ေရွး႐ိုးစြဲသူမ်ား၊ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ အယူသီးတတ္ၾကသူမ်ား၊ အသက္မျပည့္ေသးသူမ်ား၊ အသက္ျပည့္ေသာ္လည္း စိတ္ဓာတ္မျပည့္ေသးသူမ်ား၊ လိင္ခြဲျခားဆက္ဆံတတ္သူမ်ား၊ စကားလုံးအသုံးအႏႈန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ထိရွလြယ္သူမ်ား၊ လူသားအျမင္နဲ႔သာမၾကည့္တတ္ဘဲ လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းအျမင္ကိုသာ လက္ကိုင္ထားတတ္ၾကသူမ်ား လုံးဝ(လုံးဝ) ၾကည့္ရႈရန္ မသင့္ေတာ္ေသာေၾကာင့္ အထက္ေဖာ္ျပပါ ပုဂၢိဳလ္မ်ား ဇာတ္ကားကိုေရာ အၫႊန္းကိုပါ လက္ေရွာင္ေပးၾကပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ဗ်ာ။)

တံခြန္မရွိတဲ့ ရထားက မတင့္တယ္ဘူးတဲ့ ရထားမရွိတဲ့ တံခြန္ကက်ေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔ သုံးစားမရေတာ့တာ ျဖစ္သြားရတာလဲ။Haruko Azumi ေပ်ာက္ဆုံးေနပါတယ္။ အသက္ ၃၀ ျပည့္ခါနီး အိမ္ေထာင္မရွိေသးတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္။

သူငယ္ခ်င္းဆိုတာလည္း မရွိသေလာက္ပဲ။ မိသားစုမွာေရာ သူ႔ရဲ႕ေနရာက ဂ်ပန္အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ သိပ္ၿပီး အေရးပါလွတာမဟုတ္ဘူး။ အိမ္သာသုံးစကၠဴကုန္ေနတဲ့အခ်ိန္ သြားဝယ္ေပးဖို႔ေလာက္ပဲ အေရးပါတဲ့ မိသားစုဝင္တစ္ေယာက္။

သူခ်စ္ေနတဲ့သူဆိုတာကလည္း သူဆိုတာ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ လိုအင္ဆႏၵကို ျဖည့္ေပးဖို႔အတြက္ အ႐ုပ္တစ္႐ုပ္ထက္ ပိုၿပီးဘာမွခံစားခ်က္မရွိဘူး။ တစ္ေန႔မွာ သူ အိမ္သာသုံးစကၠဴ ဝယ္ဖို႔ သြားရင္း ေပ်ာက္ဆုံးသြားပါတယ္။

သူေပ်ာက္ဆုံးတဲ့ အခ်ိန္က အဲဒီအခ်ိန္မွလား။ ဒါမွမဟုတ္…..Haruko မေပ်ာက္ဆုံးခင္ အခ်ိန္မွာ ညဖက္တစ္ေယာက္တည္း လမ္းေလွ်ာက္သြားေနတဲ့ အမ်ိဳးသားေတြကို ေက်ာင္းသူ ၆ေယာက္ ၇ ေယာက္ေလာက္ပါတဲ့ အမ်ိဳးသမီးဂိုဏ္းတစ္ခုက ႐ိုက္ႏွက္မႈေတြျဖစ္ပြားေနပါတယ္။

သူတို႔ေတြဘာလို႔ ဒီလိုလုပ္ေနရတာလဲ။ အဲဒီေက်ာင္းသူအဖြဲ႕ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ရဲ႕ ေျပာစကားအရကေတာ့ လက္စားေခ်တာပါတဲ့။ သူတို႔ေတြ ဘာကိုလက္စားေခ်ၾကတာလဲ။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အဲဒီေက်ာင္းသူေကာင္မေလးေတြရဲ႕ ဓာတ္ပုံနဲ႔ နာမည္ေတြပါေနတဲ့ လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာေတြ တစ္ေနရာရာမွာ ရွိေနၾကတယ္ဆိုတာပါပဲ။

Haruko ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့ ေနာက္မွာ သူ႔အတြက္ လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာေတြ နံရံေတြမွာ ကပ္ထားပါတယ္။ ဒီလူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာေတြကို ဘယ္သူေတြၾကည့္ၾကလဲ။ ၾကည့္မိတဲ့သူေတြအမ်ားႀကီးရွိပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ျမင္တဲ့သူေတြေရာရွိၾကပါရဲ႕လား။

ဒါကို ျမင္မိတဲ့ Graffiti သေဘာက်တဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္နဲ႔ Graffiti အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာမယ့္ လူငယ္တစ္ေယာက္က အဲဒီ လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာကို Graffiti အျဖစ္ဖန္တီးၿပီး Haruko Azumi ရဲ႕ လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာကို သူတို႔ရဲ႕ အမွတ္အသား Graffiti တစ္ခုအေနနဲ႔ ေရးဆြဲခဲ့ၾကပါတယ္။

သူတို႔ရဲ႕ အဖြဲ႕ကို ေနာက္ထပ္ ဝင္ေရာက္လာသူတစ္ေယာက္ကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သူ Aina ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပါပဲ။ သူတို႔သုံးေယာက္ အဖြဲ႕စတင္ဖြဲ႕စည္းျဖစ္ရတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းက သူ႔ေၾကာင့္ဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။

အဖြဲ႕ရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္စည္းေပးေနတဲ့သူလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ တျခားအဖြဲ႕ဝင္ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အျမင္ကေတာ့ သူကသူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈကို ေပးဖို႔အတြက္ပဲ အသုံးဝင္တဲ့ အဖြဲ႕ဝင္တစ္ေယာက္လို႔ပဲ ျမင္တာပါ။

အေၾကာင္းတစ္ခုေၾကာင့္ သူတို႔အဖြဲ႕ကြဲသြားခဲ့ၿပီးတဲ့ေနာက္ သူတို႔ရဲ႕ Haruko Azumi ေပ်ာက္ဆုံးေနတယ္ဆိုတဲ့ Graffiti က ေအာင္ျမင္မႈရလာတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ သူတို႔အဖြဲ႕မွာ Aina ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးရဲ႕ ေနရာက ေပ်ာက္ဆုံးသြားပါၿပီ။

ေနာက္ထပ္ လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာတစ္ခုမွာ Aina ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ပုံပါတဲ့ Graffiti ေလးတစ္ခု ထပ္ၿပီး တိုးလာႏိုင္မလားဆိုတာေတာ့ ကိုယ္တိုင္ပဲ ဇာတ္ကားကို ၾကည့္ၿပီး စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ပါ။ဂ်ပန္ႏိုင္ငံဆိုတာ အမ်ိဳးသားေတြ ႀကီးစိုးတဲ့ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံပါ။

အမ်ိဳးသမီးေတြက အၿမဲတမ္း တစ္ဆင့္နိမ့္လိင္(Second Sex ကိုေျပာခ်င္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ အသုံးအႏႈန္းမွားတာျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္) အျဖစ္ ရာစုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ သတ္မွတ္ခံထားရတဲ့ ႏိုင္ငံတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

(ယေန႔ေခတ္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံအေၾကာင္းကို ေျပာျခင္းမဟုတ္ဘဲ ဇာတ္ကားထဲမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံအေၾကာင္းကိုပဲ ေျပာတာကို သတိခ်ပ္ေစလိုပါတယ္။) အမ်ိဳးသားေတြရတဲ့ လစာနဲ႔ အမ်ိဳးသမီးေတြရတဲ့ လစာက ၁၀ ဆေလာက္ကြာပါတယ္။

အလုပ္ခြင္က မိန္းကေလးေတြဆိုတာ ပုံမွန္အလုပ္အပါအဝင္ ေအာက္ေျခသိမ္းအလုပ္အားလုံးလုပ္ဖို႔အတြက္ နဲ႔ အမ်ိဳးသားဝန္ထမ္းေတြအတြက္ အပန္းေျဖစရာတစ္ခုပါ။ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာေႏွာင့္ယွက္မႈ ဆိုတာက ေန႔စဥ္ႀကဳံေနၾက မထူးဆန္းတဲ့ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုပါပဲ။

ဒါေပမဲ့ အဲဒါကို သည္းမခံႏိုင္ရင္ လုပ္စရာ တစ္ခုပဲရွိပါတယ္။ အလုပ္ထြက္တာပါ။ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အဝတ္အစား အတိုင္းအရွည္က ႏိုင္ငံေတာ္အဆင့္ အေရးတယူ ေစာင့္ၾကည့္စရာကိစၥတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ပညာသင္ခြင့္ရေပမဲ့ ပညာကို အျပည့္အဝအသုံးခ်ႏိုင္ဖို႔ အခြင့္အေရးမရွိပါဘူး။

ပညာဘယ္ေလာက္ပဲေတာ္ေတာ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ လုပ္အားနဲ႔လစာ အခ်ိဳးမမွ်သလို ပညာရွင္အျဖစ္ အသတ္မွတ္မခံရဘဲ အၿမဲတမ္း အလွဆင္ပစၥည္းတစ္ခုသာသာ လုပ္သားတစ္ေယာက္အျဖစ္ သတ္မွတ္ခံရတတ္ပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အျမင့္ဆုံးရည္မွန္းခ်က္ဆိုတာ လင္ေကာင္းသားေကာင္းရဖို႔ဆိုတာကလြဲရင္ ဘာမွေမွ်ာ္လင့္စရာမရွိပါဘူး။ အသက္အ႐ြယ္တစ္ခုေရာက္ေနၿပီး အိမ္ေထာင္မက်ေသးတာက အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္အတြက္က်ရႈံးမႈလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။

မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝဟာ ေယာက္်ားယူဖို႔ကလြဲရင္ ဒါမွမဟုတ္ ေယာက္်ားေတြကို ေဖ်ာ္ေျဖဖို႔အတြက္ကလြဲရင္ ဘာမွအသုံးဝင္တာမရွိသလိုပါပဲ။ ဂ်ပန္ဇာတ္ကားေတာ္ေတာ္မ်ာမ်ားမွာပါတတ္တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုကို သတိထားမိၾကမွာပါ။

ထမင္းဝိုင္းမွာ အမ်ိဳးသမီးေတြက စားဖို႔ေသာက္ဖို႔ ဟင္းခ်က္ျပင္ဆင္ၿပီး ထမင္းခူးခပ္ေပးခ်ိန္မွာ ေယာက္်ားျဖစ္သူက အရက္တစ္ခြက္ေသာက္ရင္းထိုင္ေစာင့္ေနပါတယ္။ ၿပီးရင္ သူငယ္ျပန္ေနတဲ့ ေယာက္်ားရဲ႕ အေမကို ေခြၽးမျဖစ္သူက စားဖို႔အတြက္ခြံ႕ေကြၽးေနၿပီး ကေလးအငယ္ေလးေတြရွိရင္ ထိန္းေနရတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ိဳး ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ မၾကာမၾကာေတြ႕တတ္ပါတယ္။

အဲဒါက ဂ်ပန္မိသားစုတစ္စုရဲ႕ အေျခခံပုံစံကိုေဖာ္က်ဴးေနသလိုပါပဲ။ အေဖက အျပင္မွာ အလုပ္လုပ္ က်န္တဲ့ အိမ္ေထာင္မႈကိစၥမိသားစုကိစၥအား လုံးကို အေမက အကုန္လုပ္ရပါတယ္။ အမ်ိဳးသားကဝင္ကူတယ္ဆိုတာ ဂ်ပန္မွာ ထုံးစံမရွိပါဘူး။ ႐ိုးရာကိုက အဲဒီလိုပါပဲ။

အိမ္ေထာင္မက်ေသးတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္အတြက္ ဘဝ ရည္မွန္းခ်က္က အိမ္ေထာင္က်ဖို႔ ျဖစ္ၿပီး အိမ္ေထာင္က်သြားၿပီးတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္အတြက္ ဘဝရည္မွန္းခ်က္ကေတာ့ အိမ္ေထာင့္တာဝန္၊ မိသားစုတာဝန္ေတြကို အေကာင္းဆုံးထမ္းေဆာင္ေပးဖို႔နဲ႔ ေယာက္်ားျဖစ္သူကို ျပဳစုဖို႔အတြက္ပါပဲ။

ဒီေနရာမွာပဲ အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ တန္ဖိုးက ကုန္ဆုံးသြားပါၿပီ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ အိမ္ထဲမွာပဲ ပိတ္မိေနၿပီး အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ေပ်ာက္ဆုံးသြားပါၿပီ။ဒီေနရာမွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္နဲ႔ လိင္ကိစၥ ဘယ္လိုဆက္စပ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္ ေလးစားၿပီးခ်စ္ရတဲ့ ပြင့္လင္းတဲ့အေတြးအေခၚရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ေမးဖူးတာေလးေျပာပါရေစ။

မိန္းကေလးေတြက လိင္ကိစၥကို ဘာလို႔ ထိန္းခ်ဳပ္တတ္ၾကတာလဲေပါ့။ သူ႔အေျဖက ပြင့္လင္းသေလာက္ ႐ိုးရွင္းၿပီး ထိမိပါတယ္။ မိန္းကေလးအမ်ားစုကက မခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ မအိပ္တတ္ဘူးတဲ့။ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္က အခ်စ္မပါဘဲ ဘယ္သူနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ အိပ္လို႔ရေပမဲ့ မိန္းကေလးေတြကေတာ့ ခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ပဲ ဒီအေျခအေနကိုေရာက္ခ်င္ၾကတယ္တဲ့။

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတာပါ ထပ္ရွင္းျပပါတယ္။ “မိန္းကေလးေတြမွာလည္း ေယာက္်ားေလးေတြလို ေသြးသားဆႏၵရွိတာပဲ။ လိုခ်င္တာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ေယာက္်ားေလးေတြ ဘုန္းတန္ခိုးထြားတဲ့၊ မိန္းမအိေျႏၵ ေ႐ႊေပးလို႔မရ ဆိုတဲ့ ပါကင္ပိတ္အ႐ုပ္က တန္ဖိုးပိုႀကီးတယ္ဆိုတဲ့ အျမင္ရွိတဲ့၊ အပ်ိဳကိုမွ တန္ဖိုးထားလိုခ်င္ၾကတဲ့ ေယာက္်ားေလးအမ်ားစုရွိတဲ့၊

ယဥ္ေက်းမႈ(သို႔) ႐ိုးရာကို အေလးထားတတ္တဲ့၊ မိန္းကေလးေတြက တစ္ဆင့္နိမ့္လိင္လို႔ျမင္တတ္တဲ့(႐ိုင္း႐ိုင္းေျပာရရင္ အခံဖက္ကခ်ည္းပဲလို႔ျမင္တဲ့)၊ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က လိင္ကိစၥကို စတင္ေတာင္းဆိုလာရင္ မေကာင္းတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ သတ္မွတ္တတ္ၾကတဲ့၊

လပ္မထပ္ခင္ လိင္မႈကိစၥျပဳလုပ္မိရင္ ရာဇဝတ္သားတစ္ေယာက္လို၊ အႏုအဝဲ၊ သိမ္ဖ်င္းတဲ့သူတစ္ေယာက္လိုသတ္မွတ္တတ္ၾကတဲ့ အသိုင္းအဝိုင္းေၾကာင့္၊ လိင္ကိစၥရဲ႕ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္လာႏိုင္တဲ့ အေျခအေနေတြကို အမ်ားဆုံး တာဝန္ယူရတတ္တာေၾကာင့္

(ေယာက္်ားေလးဖက္က တာဝန္ယူသည္ျဖစ္ေစ၊ မယူသည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္ဝန္လြယ္ရတဲ့ဒုကၡ** ျဖစ္လာႏိုင္တာေၾကာင့္) စတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းေတြေၾကာင့္အပါအဝင္ မိန္းကေလးေတြက လိင္ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ေယာက္်ားေလးေတြထက္ Emotional Connection(စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာဆက္သြယ္မႈ) ပိုၿပီးလိုအပ္လို႔”ဆိုၿပီး သူ ေျပာပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ သူေျပာတာေတြနဲ႔ သေဘာထားျခင္းတိုက္ဆိုင္ေပမဲ့ ဖတ္ရႈ႕သူေတြ သေဘာတူတာ၊ မတူတာကေတာ့ လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကြဲလြဲႏိုင္ပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားထဲက မိန္းကေလးေတြရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို လိင္ကိစၥနဲ႔ ေရာေထြးမျမင္ၾကဖို႔ ဒါေလးကို နည္းနည္းေျပာခ်င္တာပါ။

မိန္းကေလးေတြလည္း ေသြးသားဆႏၵရွိပါတယ္။ လိင္ဆက္ဆံတတ္သလို ခ်စ္တတ္ပါတယ္။ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ တန္ဖိုးက အပ်ိဳစင္ျဖစ္ျခင္းမျဖစ္ျခင္းေပၚ မူတည္ေနတာမဟုတ္သလို မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕တန္ဖိုးက လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ တန္ဖိုးထက္ နည္းနည္းမွမေလ်ာ့ဘူးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ အခိုင္အမာယုံၾကည္ပါတယ္။

(** ဒီေနရာေလးကို နည္းနည္းထပ္ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္လြယ္ရတဲ့ ကိစၥမွာ အမ်ိဳးသမီးေတြက မိခင္စိတ္ရွိလို႔ ဒုကၡလို႔ မျမင္ၾကဘူး မသတ္မွတ္ဘူးဆိုရင္လည္း တကယ္တန္း ပင္ပန္းဆင္းရဲတဲ့ ခံရတာကေတာ့ ျငင္းမရတဲ့ အခ်က္လို႔ျမင္ပါတယ္။ ဒါကို Biological Issuse ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာျဖစ္လို႔ ဒီေနရာမွာ ထည့္ေျပာစရာမလိုဘူးလို႔ ထင္လို႔လည္းရပါတယ္။)

mega.nz (Mega) Large Size ~ Download

mega.nz (Mega) Small Size ~ Download

megaup.net (Megaup.net) Large Size ~ Download

megaup.net (Megaup.net) Small Size ~ Download

disk.yandex.com (Disk Yandex) Large Size ~ Download

disk.yandex.com (Disk Yandex) Small Size ~ Download

upstream.to (Up Stream) Large Size ~ Download

upstream.to (Up Stream) Small Size ~ Download

yoteshinportal.cc (Yoteshin) Large Size ~ Download

yoteshinportal.cc (Yoteshin) Small Size ~ Download

Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *